Bad Guy

"Bad Guy" är koreansk drama från 2010 (17 episoder).
Måste säga att det är nog det bästa drama hittills för här finns det allt man kan tänka sig:
spännande story, romantik, vacker music, humor, bra skådespelare. Så att jag varmt rekommenderar er att se det.
Handlingen är följande: Gun Wook (spelad av Kim Nam Gil) planerar att hämnas Haeshin Group för något de gjorde mot honom för många år sedan. Hans rival är Haeshin Groups arvinge Tae Sung (spelad Kim Jae Wook).
Jag tyckte drama så mycket att jag inte kunde låta bli och köpte det, så att jag kan se det även på DVD.



Kim Nam Gil (spelar Gun Wook)
Född: 1981-03-13



Kim Jae Wook (spelar Tae Sung)
Född: 1983-04-02



Han Ga In
Född: 1982-02-02




Behind the scene

 

 

Triler "Bad Guy"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0